Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gaca i Michał Sosiński creative groupe head w McCann

Mateusz Gaca poprowadzi zespół odpowiedzialny za Mastercard, Michał Sosiński za KFC (fot. materiały prasowe)

Do agencji McCann dołączył Mateusz Gaca, creative group head, nadzorujący pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Michał Sosiński awansował na to samo stanowisko i zarządza zespołem odpowiedzialnym za markę KFC.

Gaca poza prowadzeniem zespołu Mastercard jest odpowiedzialny za selekcję kreatywnych projektów warszawskiego biura McCann oraz koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych. Kreatywny dołączył do McCann po ponad trzech latach spędzonych na stanowisku senior copywritera w DDB Warsaw, wcześniej pracował w kreacji w takich agencjach, jak Grey czy 180heartbeats + Jung v. Matt.

Czytaj też: Starbucks też definitywnie wycofuje się z Rosji

Michał Sosiński jest związany z McCann od ośmiu lat, z czego przez ostatnie cztery pracował jako senior art director dla KFC. Na nowym stanowisku pozostanie w zespole marki należącej do holdingu AmRest. Sosiński jest zdobywcą dwóch złotych statuetek Effie. W ciągu ponad 10-letniej kariery współtworzył kampanie 360 dla takich marek, jak Coca-Cola, Lech czy Nestlé.

(KAP, 25.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.