OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 1,11 mln widzów śledziło wiosną "Szansę na sukces. Opole 2022" w TVP 2

Najwięcej widzów - 1,42 mln - przyciągnął odcinek finałowy, w którym zwyciężył Wiktor Kowalski (fot. N. Młudzik/TVP)

Wiosenną edycję muzycznego talent show "Szansa na sukces. Opole 2022" oglądało w TVP 2 średnio 1,11 mln widzów – o ponad 200 tys. mniej, niż jesienną.

Telewizyjna Dwójka pokazywała program w wiosennej ramówce w niedziele o 15.15, od 27 lutego do 22 maja. Najwięcej widzów – 1,42 mln – przyciągnął odcinek finałowy, w którym zwyciężył Wiktor Kowalski. W nagrodę wystąpi w koncercie "Debiuty" podczas 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.

Czytaj też: PAP zamyka bezpłatny serwis covidowy

TVP 2, pokazując "Szansę na sukces. Opole 2022", miała średnio 11,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 udział stacji w tym czasie wynosił 6,46 proc.

Jesienną edycję programu – nadawaną od 3 października do 18 grudnia 2021 roku – śledziło w TVP 2 średnio 1,34 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Poufnarozmowa.com z mailami Dworczyka zablokowana, ale nie na długo. Blokada "marna"

(KOZ, 24.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.