Mediapanel: Facebook, Instagram i TikTok liderami zestawienia serwisów społecznościowych
Najpopularniejszy serwis w kwietniu - Facebook - odwiedziło 26,58 mln internautów (fot. Pexels.com)
W kwietniu największy procentowy spadek liczby użytkowników zanotował Twitter. Facebook.com pozostaje numerem jeden zestawienia serwisów społecznościowych.
Jak wynika z badania Mediapanel, w kwietniu Facebook (Meta) odwiedziło 26,58 mln internautów (wzrost o 2,06 proc.). Dalej znalazły się: Instagram (Meta) - 15,28 mln (spadek o 3,81 proc.), TikTok (ByteDance) - 14,11 mln (spadek o 2,58 proc.), Twitter (Twitter) - 10,96 mln (spadek o 15,93 proc.), Snapchat (Snap) - 8,38 mln (wzrost o 1,16 proc.), Pinterest.com (Pinterest) - 8,31 mln (spadek o 0,20 proc.), Blogspot.pl (Google.com) - 6,67 mln (wzrost o 1,06 proc.), LinkedIn (Microsoft Corporation) - 5,84 mln (spadek o 11,35 proc.), Wykop (Wykop) - 3,92 mln (spadek o 15,19 proc.) i Reddit.com (Advance Publications) - 3,35 mln (spadek o 8,64 proc.).
W kwietniu najwięcej czasu internauci spędzili na TikToku - 15 godz. 48 min. Kolejne były: Facebook - 15 godz. 5 min, Instagram - 4 godz. 23 min, Snapchat - 3 godz. i Twitter - 52 min.
Czytaj też: Norweska telewizja NRK rezygnuje z Facebooka. Ma największy profil informacyjny w kraju
Wszystkie serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 24.05.2022)