Wydawnictwo Prószyński chce wykorzystać marketingowy potencjał bohaterów komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek"
Marki będą mogły kupić prawa do wizerunku postaci komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" (screen Youtube.com/Prószyński i S-ka)
Wydawnictwo Prószyński i S-ka - które od 1990 roku publikuje kultową serię "Tytus, Romek i A’Tomek" i jest właścicielem licencji na wykorzystanie wizerunku bohaterów komiksu - otwiera się na współpracę komercyjną z branżą marketingową.
Wydawnictwo po uregulowaniu zagadnień prawnych dotyczących wykorzystania praw do wizerunku postaci komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" ogłasza, że jest gotowe na współpracę z innymi podmiotami na rynku.
Czytaj też: Mobiem: kobiety częściej grają w gry mobilne. Szansa dla marketerów
– Wierzymy, że siła brandu, przyjazne, niekontrowersyjne i ciepłe skojarzenia z legendarną już marką pozwolą na zbudowanie kampanii wokół postaci głównych bohaterów – mówi Małgorzata Marzec-Teodorczyk, szefowa działu marketingu, który m.in. odpowiada za obszar obrotu licencjami. – Od dawna mieliśmy wiele zapytań na temat współpracy komercyjnej, głównie z branż FMCG, farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej, gamingowej i finansowej. Dziś, po uregulowaniu wszelkich zagadnień prawnych, jesteśmy na taką współpracę gotowi.
Czytaj też: PZL wprowadza zmiany w strukturze, zatrudnia i awansuje
Pierwsze odcinki "Tytusa, Romka i A’Tomka" ukazały się w 1957 roku na łamach harcerskiego czasopisma "Świat Młodych". Seria "Tytus, Romek i A’Tomek" sprzedała się do tej pory w kilkunastomilionowym nakładzie.
(BAE, 22.05.2022)