Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Prószyński chce wykorzystać marketingowy potencjał bohaterów komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek"

Marki będą mogły kupić prawa do wizerunku postaci komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" (screen Youtube.com/Prószyński i S-ka)

Wydawnictwo Prószyński i S-ka - które od 1990 roku publikuje kultową serię "Tytus, Romek i A’Tomek" i jest właścicielem licencji na wykorzystanie wizerunku bohaterów komiksu - otwiera się na współpracę komercyjną z branżą marketingową.

Wydawnictwo po uregulowaniu zagadnień prawnych dotyczących wykorzystania praw do wizerunku postaci komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" ogłasza, że jest gotowe na współpracę z innymi podmiotami na rynku. 

Czytaj też: Mobiem: kobiety częściej grają w gry mobilne. Szansa dla marketerów

– Wierzymy, że siła brandu, przyjazne, niekontrowersyjne i ciepłe skojarzenia z legendarną już marką pozwolą na zbudowanie kampanii wokół postaci głównych bohaterów – mówi Małgorzata Marzec-Teodorczyk, szefowa działu marketingu, który m.in. odpowiada za obszar obrotu licencjami. – Od dawna mieliśmy wiele zapytań na temat współpracy komercyjnej, głównie z branż FMCG, farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej, gamingowej i finansowej. Dziś, po uregulowaniu wszelkich zagadnień prawnych, jesteśmy na taką współpracę gotowi.

Czytaj też: PZL wprowadza zmiany w strukturze, zatrudnia i awansuje

Pierwsze odcinki "Tytusa, Romka i A’Tomka" ukazały się w 1957 roku na łamach harcerskiego czasopisma "Świat Młodych". Seria "Tytus, Romek i A’Tomek" sprzedała się do tej pory w kilkunastomilionowym nakładzie.

(BAE, 22.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.