Mediapanel: w kwietniu spośród serwisów tygodników tylko Niedziela.pl poprawiła wynik
W kwietniu Wprost.pl odwiedziło 7,64 mln użytkowników (screen: Wprost.pl)
W kwietniu Niedziela.pl jako jedyny w zestawieniu serwisów tygodników zanotował wzrost liczby użytkowników. Liderem pozostaje Wprost.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, w kwietniu Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 7,64 mln użytkowników (spadek o 14,92 proc. w porównaniu z marcem 2022). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 3,59 mln (spadek o 11,47 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,54 mln (spadek o 14,96 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,37 mln (spadek o 20,27 proc.), Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 1,14 mln (wzrost o 14,13 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 1,00 mln (spadek o 49,59 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,42 mln (spadek o 48,93 proc.).
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Wprost.pl - 9 min 28 s. Dalej były: Dorzeczy.pl - 9 min 5 s, Polityka.pl - 6 min 43 s, Niedziela.pl - 5 min, Newsweek.pl - 4 min 16 s.
Czytaj też: TVP ponownie upomniana przez KRRiT za "für Deutschland" Tuska w "Wiadomościach"
Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 19.05.2022)