Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kwietniu najczęściej cytowane były: RMF FM, "Rzeczpospolita" i Onet

Na RMF FM inne media powoływały się w kwietniu 1789 razy (fot. materiały prasowe)

Radio RMF FM było najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2022 roku - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Na RMF FM inne media powoływały się w kwietniu 1789 razy. Druga pod tym względem była "Rzeczpospolita" - 1718, a trzeci Onet - 1716.

Press

Wśród dzienników za "Rzeczpospolitą" były "Dziennik Gazeta Prawna" (1030 cytowań) i "Fakt" (992).

Na pierwszym miejscu w kategorii telewizje był TVN 24 z 1144 powołaniami, za nim były Polsat News (813) i TVN (661). 

Spośród stacji radiowych w czołówce - obok RMF FM - znalazły się Polskie Radio 24 (695) i Radio Plus (617). 

Z kolei w przypadku portali internetowych - za Onetem - były Wirtualna Polska (1495 cytowań) i Interia.pl (1174).

W zestawieniu tygodników i dwutygodników prowadziły "Sieci" (353), a w czołówce znalazły się "Viva" (316) i "Wprost" (202). W kategorii miesięczników i dwumiesięczników największą liczbę wzmianek odnotowano w przypadku: "Forbesa" (216), "Press" (85) i "Twojego Stylu" (65).

Najczęściej cytowanym medium regionalnym było Radio Wrocław ze 127 powołaniami. Kolejne miejsca zajęły "Gazeta Krakowska" (84) i Radio Poznań (79).

W zestawieniu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (362), na drugim Businessinsider.com.pl (285), a na trzecim Bankier.pl (155).

Z kolei w rankingu wydawnictw i nadawców pierwsze miejsce zajął Ringier Axel Springer Polska (4181), a następne były: Telewizja Polsat (2454), Wirtualna Polska Media (2440), Bauer Media Group (1914) i Grupa TVN (1810).

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 27 404 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

(KOZ, 11.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.