Sylwia Rękawek-Michoń, Patryk Michoń oraz Maria Kurzyca w kreacji Ogilvy

Sylwia Rękawek-Michoń zaczyna pracę jako creative group head (fot. materiały prasowe)
Dział kreacji Ogilvy wzmocniły trzy osoby: Sylwia Rękawek-Michoń wraz z Patrykiem Michoniem objęli stanowiska creative group head, Maria Kurzyca zaczyna pracę na stanowisku senior copywriter.
Sylwia Rękawek-Michoń oraz Patryk Michoń ostatnio pracowali w Leo Burnett na analogicznych stanowiskach, gdzie odpowiadali za markę Orange i zarządzali 10-osobowym zespołem. Zdobyli kilkanaście nagród. W tym Rękawek-Michoń - Grand Prix Golden Drum. Poza pracą dla marki Orange razem działali również jako team m.in. dla marek Coca-Cola, Samsung, Pekao, Maspex, KFC czy Mastercard.
Czytaj też: UOKiK sprawdza akcję promocyjną Biedronki
Maria Kurzyca wcześniej była zatrudniona w Grey Group Poland, Publicis Lion i BBDO. Wśród marek, dla których pracowała są m.in. BNP Paribas, mBank, Starbucks, IKEA, Bacardi, SC Johnson i Essity.
(AMS, 09.05.2022)
