Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ATM Grupa w 2021 roku zwiększyła przychody o prawie 16 proc.

W 2021 roku na 45 antenach można było oglądać 60 produkcji ATM Grupy (fot. Nothing Ahead/Pexels)

Grupa kapitałowa ATM Grupa w 2020 roku wypracowała 25,3 mln zł zysku netto przy 223,9 mln zł przychodów ze sprzedaży.

W porównaniu z 2020 rokiem przychody grupy kapitałowej wzrosły o 15,7 proc. Zysk netto rok do roku urósł o 34,1 proc.

Z produkcji telewizyjnej i filmowej grupa uzyskała 149,2 mln zł, czyli o 33,3 proc. więcej, niż rok wcześniej. "Wzrost przychodów związany jest głównie z realizacją większej liczby projektów niż w poprzednim roku" - podano w sprawozdaniu.

Segment zarządzania aktywami trwałymi, obejmujący usługi pomocnicze m.in. dla produkcji telewizyjnej, filmowej i teatralnej (np. wozy HD, usługi dźwiękowe, montażowe, operatorskie i wynajem studiów), dał grupie 71,5 mln zł przychodów (wzrost o 44,6 proc.).

Segment nadawania (przede wszystkim kanał naziemny ATM Rozrywka) zapewnił grupie 2,7 mln zł przychodów (spadek o 84 proc.). Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie przedłużyła koncesji nadawcy i ATM Rozrywka zakończyła nadawanie pod koniec lutego 2021 roku.

Działalność deweloperska ATM Grupy wygenerowała 20 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 36,2 proc.

Wśród nowych produkcji realizowanych przez grupę w 2021 roku premiery telewizyjne miały: program "Power Couple" i serial "Receptura" dla TVN, serial dokumentalny „Hardcorowa miłość" dla Polsat Play, serial kryminalny "Dzielnica strachu" dla Puls 2 i "Troje pod przykrywką" dla TV 4.  

W 2021 roku na 45 antenach można było oglądać 60 produkcji grupy.

(KOZ, 29.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.