Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerki w kampanii edukacyjno-informacyjnej firmy Galderma

Kampania "Róż się do lekarza” ma na celu budowanie świadomości społecznej, że trądzik różowaty to choroba, a nie defekt kosmetyczny (fot. materiały prasowe)

Galderma rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjno-informacyjną na temat trądziku różowatego - „Róż się do lekarza”.

Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej, że trądzik różowaty to choroba, a nie defekt kosmetyczny.

Działania koncentrują się na rozwoju kanałów społecznościowych "Róż się do lekarza" – Facebooka i Instagrama. Główny nacisk jest kładziony na influencer marketing. Podjęto współpracę z Magdaleną Kaczanowicz (racjapielegnacja), Katarzyną Malczyk (myskinstoryy) i Karoliną Gołębiewską (stylizacje), których zadaniem jest zachęcanie swoich fanów do odwiedzenia landing page kampanii rozsiedolekarza.pl oraz strony globalnej rosaceaspace.com.

Za kreację, produkcję, postprodukcję i social media odpowiedzialna jest agencja Isobar, z kolei za zakup mediów – dentsu X (Dentsu Polska).

Galderma to firma farmaceutyczna specjalizująca się w zabiegach dermatologicznych i produktach do pielęgnacji skóry. W ofercie spółki znajdują się produkty lecznicze dostępne na receptę (Soolantra, Epiduo, Tetralysal, Rozex, Differin), wyroby medyczne z zakresu medycyny estetycznej (Azzalure, Restylane, Restylane Skinboosters), a także dermokosmetyki do pielęgnacji skóry (Cetaphil, Loceryl).

(AMS, 29.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.