Influencerki w kampanii edukacyjno-informacyjnej firmy Galderma
Kampania "Róż się do lekarza” ma na celu budowanie świadomości społecznej, że trądzik różowaty to choroba, a nie defekt kosmetyczny (fot. materiały prasowe)
Galderma rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjno-informacyjną na temat trądziku różowatego - „Róż się do lekarza”.
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej, że trądzik różowaty to choroba, a nie defekt kosmetyczny.
Działania koncentrują się na rozwoju kanałów społecznościowych "Róż się do lekarza" – Facebooka i Instagrama. Główny nacisk jest kładziony na influencer marketing. Podjęto współpracę z Magdaleną Kaczanowicz (racjapielegnacja), Katarzyną Malczyk (myskinstoryy) i Karoliną Gołębiewską (stylizacje), których zadaniem jest zachęcanie swoich fanów do odwiedzenia landing page kampanii rozsiedolekarza.pl oraz strony globalnej rosaceaspace.com.
Za kreację, produkcję, postprodukcję i social media odpowiedzialna jest agencja Isobar, z kolei za zakup mediów – dentsu X (Dentsu Polska).
Galderma to firma farmaceutyczna specjalizująca się w zabiegach dermatologicznych i produktach do pielęgnacji skóry. W ofercie spółki znajdują się produkty lecznicze dostępne na receptę (Soolantra, Epiduo, Tetralysal, Rozex, Differin), wyroby medyczne z zakresu medycyny estetycznej (Azzalure, Restylane, Restylane Skinboosters), a także dermokosmetyki do pielęgnacji skóry (Cetaphil, Loceryl).
(AMS, 29.04.2022)