Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antyradio, Złote Przeboje, Eska Rock i Fama wśród zainteresowanych nadawaniem w Kielcach

Postępowaniem w Kielcach nie jest zainteresowana Grupa RMF (fot. Pixabay.com)

Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa ZPR Media i Radio Fama są wśród chętnych w konkursie na częstotliwość w Kielcach - ustalił "Presserwis".

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w marcu rozpisała postępowanie na częstotliwość 90,9 MHz w tym mieście. W tym tygodniu minął termin składania wniosków. KRRiT nie podaje jeszcze, kto bierze udział w konkursie. 

Jak wynika z naszych informacji, Eurozet wystartował z Antyradiem. W Kielcach - poza Radiem Zet - nadaje także Meloradio.

Czytaj też: Radio Zet Ukraina musiało zniknąć z eteru

Grupa Radiowa Agory w Kielcach chce uruchomić Radio Złote Przeboje. Sieć od końca 2014 roku ma w województwie świętokrzyskim stację w Jędrzejowie. W Kielcach dostępne jest radio Tok FM.

Grupa ZPR Media - mająca w Kielcach radia Eskę, Vox FM i SuperNova - zgłosiła w konkursie Eskę Rock Kielce.

Postępowaniem nie jest zainteresowana Grupa RMF, obecna w stolicy regionu z RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx.

W Kielcach ponownie chce nadawać Radio Fama, które straciło częstotliwość w stolicy województwa, bo na czas nie wystąpiło o przedłużenie koncesji, a następnie przegrało konkurs ogłoszony przez KRRiT. Dotychczasowe miejsce po Famie zajmie Radio Rekord FM Kielce.

Czytaj też: RMF FM średnio jest słuchany przez 3 godziny dziennie, Jedynka niewiele krócej

Krajowa Rada ogłosiła także konkurs na krakowską częstotliwość 100,5 MHz, zwolnioną przez studencką Radiofonię. Jej nadawca - Fundacja Krakowskiego Akademickiego Radia Żak - wycofał wniosek o przedłużenie koncesji i 19 lutego stacja zakończyła nadawanie. Partnerem fundacji od 2013 roku była Grupa RMF.

Częstotliwość ponownie przeznaczona jest dla podmiotu, który uruchomi radio akademickie. Nie są tym zainteresowane największe komercyjne grupy radiowe: Grupa RMF, Eurozet, Grupa Radiowa Agory i Grupa ZPR Media.

(KOZ, 27.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.