Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM średnio jest słuchany przez 3 godziny dziennie, Jedynka niewiele krócej

Lider słuchalności RMF FM był słuchany średnio przez 3 godziny (fot. Grzegorz/Pexels)

RMF FM, Program I Polskiego Radia, Vox FM i Antyradio były najdłużej słuchanymi stacjami radiowymi w pierwszym kwartale 2022 roku.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, pod względem średniego czasu słuchania prowadził RMF FM, który był słuchany średnio przez 3 godziny dziennie, tj. o 1 minutę krócej niż w pierwszym kwartale 2021 roku. Druga była radiowa Jedynka z 2 godzinami i 54 minutami (o 10 minut dłużej), trzecie Radio Vox FM z 2 godzinami i 52 minutami (o 11 minut dłużej), a tuż za nim znalazło się Antyradio z 2 godzinami i 51 minutami (o 8 minut dłużej).

W pierwszej dziesiątce najdłużej słuchanych rozgłośni znalazły się: Radio Wnet - 2 godziny i 36 minut (o 27 minut dłużej), Radio Zet - 2 godziny i 33 minuty (o 5 minut dłużej), Meloradio - 2 godziny i 33 minuty (o 25 minut dłużej), Tok FM - 2 godziny i 30 minut (o 3 minuty krócej), Muzo.fm - 2 godziny i 28 minut (o 39 minut krócej) i regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 - 2 godziny i 23 minuty (o 6 minut krócej).

Czytaj też: Audycja Cejrowskiego w Trójce ciągle zawieszona. Cejrowski: "Bo trudno wywalić"

Poza czołówką znalazł się Program III Polskiego Radia, słuchany średnio przez 2 godziny i 1 minutę, czyli o 11 minut krócej. Dawniej Trójka był jedną z najdłużej słuchanych stacji radiowych.

Rok do roku najbardziej wzrósł średni czas słuchania Radia Wnet i Meloradia, a zmniejszył się Muzo.fm i Chillizet (o 28 minut, do 1 godziny i 32 minut).

Średni czas słuchania to jeden z czynników wpływających na udział radia w czasie słuchania.

(KOZ, 22.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.