W marcu Kobieta.wp.pl liderem w zestawieniu serwisów w kategorii kobieta
Serwis Kobieta.wp.pl odwiedziło w marcu 8,39 mln użytkowników (screen: Kobieta.wp.pl)
W marcu serwis Kobieta.wp.pl awansował na pierwszą pozycję w zestawieniu serwisów kobiecych, wyprzedzając Kobieta.onet.pl. Największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotowało Radiozet.pl.
Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Kobieta.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) odwiedziło w marcu 8,39 mln użytkowników (wzrost o 16,29 proc. w porównaniu z lutym 2022 roku). Dalej znalazły się: serwis Kobieta.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,01 mln (spadek o 3,63 proc.), Kobieta.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 6,72 mln (wzrost o 10,10 proc.), Kobieta.gazeta.pl (Agora) - 6,47 mln (spadek o 1,98 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska Holding) - 6,39 mln (wzrost o 7,06 proc.), Lelum.pl (Iberion) - 5,90 mln (spadek o 3,35 proc.), Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,76 mln (spadek o 7,07 proc.), Radiozet.pl (Eurozet) - 4,77 mln (wzrost o 36,35 proc.), Tvn.pl (TVN Discovery) - 4,53 mln (spadek o 6,55 proc.) i Polki.pl (Edipresse Polska) - 4,11 mln (spadek o 4,41 proc.).
Czytaj też: w marcu Plotek.pl wyprzedził Plejadę.pl w zestawieniu serwisów plotkarskich
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Polki.pl - 46 min. Kolejne były: Kobieta.wp.pl - 11 min, Kobieta.interia.pl - 10 min, Kobieta.onet.pl - 7 min i Ofeminin.pl - 5 min.
Wszystkie opisane serwisy są audytowane przez Mediapanel.
(BAE, 27.04.2022)