Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w marcu Plotek.pl wyprzedził Plejadę.pl w zestawieniu serwisów plotkarskich

W marcu serwis Plotek.pl odwiedziło 8,02 mln użytkowników (screen Plotek.pl)

W marcu Plotek.pl wyprzedził serwis Plejada.pl i trafił na pierwsze miejsce zestawienia w kategorii plotki, życie gwiazd. Największy wzrost procentowy liczby użytkowników zaliczył Gwiazdy.wp.pl.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w marcu tego roku serwis Plotek.pl (Agora) odwiedziło 8,02 mln użytkowników (wzrost o 4,06 proc. w porównaniu z lutym 2022 roku).

Dalej znalazły się: Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,82 mln (wzrost o 1,15 proc.), Pudelek.pl (Wirtualna Polska Holding) - 7,08 mln (wzrost o 0,08 proc.), O2.pl/plotki (Wirtualna Polska Holding) - 7,00 mln (wzrost o 11,68 proc.), Pomponik.pl (Grupa Polsat-Interia) - 6,58 mln (spadek o 3,48 proc.), Gwiazdy.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 5,79 mln (wzrost o 24,73 proc.), Fakt.pl (RAS Polska) - 5,27 mln (spadek o 9,93 proc.), Jastrzabpost.pl (Mediapop) - 4,72 mln (spadek o 12,37 proc.), Radiozet.pl/rozrywka (Eurozet) - 3,68 mln (wzrost o 15,43 proc.) i Party.pl (Edipresse) - 3,07 mln (spadek o 5,26 proc.).

Internauci najwięcej czasu spędzali w serwisie Pudelek.pl - 29 min. Kolejne były: Pomponik.pl - 13 min, Plejada.pl - 12 min, Plotek.pl - 9 min i Gwiazdy.wp.pl - 5 min.

Czytaj też: Mediapanel: w marcu Business Insider, Money i O2 najpopularniejsze wśród serwisów biznesowych

Serwis Jastrzabpost.pl nie jest audytowany, jego wyniki są estymowane.

(BAE, 26.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.