Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Technologia w walce z dezinformacją - internetowe spotkanie na AGH

Uczestnicy spotkania poznają technologie tworzące fake newsy i narzędzia do ich zwalczania (fot. Jorge Franganillo/Unsplash.com)

Spotkanie poświęcone roli nowoczesnych technologii w walce z dezinformacją w mediach organizuje 27 kwietnia Laboratorium Społeczno-Technologiczne Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie. Odbędzie się na platformie Microsoft Teams.

Nowoczesne technologie sieciowe i medialne, które dostarczyły zaawansowanych narzędzi zdolnych do kreowania postprawdy oraz technologie pomagające w walce z dezinformacją będą tematem spotkania "Na frontach dezinformacji - znaczenie nowoczesnych technologii w czasie kryzysów społecznych”.

Wydarzenie poprzez Zoom organizują SoTechLab przy Katedrze Studiów nad Społeczeństwem i Technologią Wydziału Humanistycznego AGH oraz Fundacji Marsz dla Nauki.

W spotkaniu udział wezmą dr Bartłomiej Balcerzak z Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, dr Anna Kalinowska-Balcerzak z Bitech ThinkTank, dr hab. Grzegorz Ptaszek z Katedry Technologii Informacyjnych i Mediów AGH oraz Magda Szpech, zajmująca się czynnie zwalczaniem dezinformacji i wywiadem otwartoźródłowym.

- Uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytania: Czym jest dezinformacja i jakimi narzędziami posługują się współcześni propagandyści? Jak w Polsce dziś wygląda dezinformacja w sieci i z czego wynika siła jej oddziaływania na użytkowników mediów? Jak technologie i istniejące rozwiązania technologiczne mogą przeciwdziałać dezinformacji i manipulacji w mediach? Na co powinniśmy być wyczuleni jako użytkownicy mediów społecznościowych i jak możemy przeciwdziałać dezinformacji - informują organizatorzy.

(PAR, 24.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.