WebTalk stworzył kampanię Triumph wykorzystywaną na 30 rynkach w Europie
Do kampanii wykorzystano piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek (screen: YouTube/Triumph Lingerie)
Agencja WebTalk stworzyła koncepcję kreatywną i odpowiada za realizację kampanii marki Triumph, prowadzonej na 30 rynkach w Europie.
Kampania "Comfort My Way" wykorzystuje piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek. Są to: aktorka Joanna Koroniewska (Polska), osobowość telewizyjna Josie Gibson (Wielka Brytania), piosenkarka Mandy Capristo (Niemcy) oraz influencerka Giorgia Lucini (Włochy). Nowa wersja utworu jest wykorzystywana w spocie publikowanym na kanałach społecznościowych marki.
Czytaj też: Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandia Vodka
Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, nadzór realizacji spotu, aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z siedmiu osób.
"Comfort My Way” wystartowała w 30 państwach: Austrii, Luksemburgu, Belgii, Portugalii, Holandii, Bułgarii, Norwegii, Chorwacji, Polsce, Danii, Rumunii, Estonii, Finlandii, Słowacji, Francji, Słowenii, Hiszpanii, Grecji, Szwecji, Szwajcarii, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Litwie, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Czechach, Niemczech, na Węgrzech i na Cyprze. Stworzone wideo zostało opublikowane na Facebooku, YouTube oraz Instagramie marki Triumph.
Czytaj też: Browar Fortuna i Robert Makłowicz wspólnie stworzyli piwo
(KAP, 19.04.2022)