Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WebTalk stworzył kampanię Triumph wykorzystywaną na 30 rynkach w Europie

Do kampanii wykorzystano piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek (screen: YouTube/Triumph Lingerie)

Agencja WebTalk stworzyła koncepcję kreatywną i odpowiada za realizację kampanii marki Triumph, prowadzonej na 30 rynkach w Europie.

Kampania "Comfort My Way" wykorzystuje piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek. Są to: aktorka Joanna Koroniewska (Polska), osobowość telewizyjna Josie Gibson (Wielka Brytania), piosenkarka Mandy Capristo (Niemcy) oraz influencerka Giorgia Lucini (Włochy). Nowa wersja utworu jest wykorzystywana w spocie publikowanym na kanałach społecznościowych marki.

Czytaj też: Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandia Vodka

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, nadzór realizacji spotu, aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z siedmiu osób.

"Comfort My Way” wystartowała w 30 państwach: Austrii, Luksemburgu, Belgii, Portugalii, Holandii, Bułgarii, Norwegii, Chorwacji, Polsce, Danii, Rumunii, Estonii, Finlandii, Słowacji, Francji, Słowenii, Hiszpanii, Grecji, Szwecji, Szwajcarii, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Litwie, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Czechach, Niemczech, na Węgrzech i na Cyprze. Stworzone wideo zostało opublikowane na Facebooku, YouTube oraz Instagramie marki Triumph.

Czytaj też: Browar Fortuna i Robert Makłowicz wspólnie stworzyli piwo

(KAP, 19.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.