Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WebTalk stworzył kampanię Triumph wykorzystywaną na 30 rynkach w Europie

Do kampanii wykorzystano piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek (screen: YouTube/Triumph Lingerie)

Agencja WebTalk stworzyła koncepcję kreatywną i odpowiada za realizację kampanii marki Triumph, prowadzonej na 30 rynkach w Europie.

Kampania "Comfort My Way" wykorzystuje piosenkę zespołu Backstreet Boys "I Want it My Way", wykonywaną przez cztery influencerki i ambasadorki marek. Są to: aktorka Joanna Koroniewska (Polska), osobowość telewizyjna Josie Gibson (Wielka Brytania), piosenkarka Mandy Capristo (Niemcy) oraz influencerka Giorgia Lucini (Włochy). Nowa wersja utworu jest wykorzystywana w spocie publikowanym na kanałach społecznościowych marki.

Czytaj też: Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandia Vodka

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, nadzór realizacji spotu, aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z siedmiu osób.

"Comfort My Way” wystartowała w 30 państwach: Austrii, Luksemburgu, Belgii, Portugalii, Holandii, Bułgarii, Norwegii, Chorwacji, Polsce, Danii, Rumunii, Estonii, Finlandii, Słowacji, Francji, Słowenii, Hiszpanii, Grecji, Szwecji, Szwajcarii, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Litwie, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Czechach, Niemczech, na Węgrzech i na Cyprze. Stworzone wideo zostało opublikowane na Facebooku, YouTube oraz Instagramie marki Triumph.

Czytaj też: Browar Fortuna i Robert Makłowicz wspólnie stworzyli piwo

(KAP, 19.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.