Średnio 899 tys. widzów "Ninja Warrior Polska" w Polsacie, program stracił widzów
W piątej edycji żadnemu z zawodników nie udało się przejść w całości finałowego toru (fot. materiały prasowe)
Piąta edycja show "Ninja Warrior Polska" przyciągała do Polsatu średnio 899 tys. widzów - o ponad 200 tys. mniej niż trzecia, pokazywana wiosną ub.r.
Polsat emitował "Ninja Warrior Polska" we wtorki o 20.05, od 1 marca do 12 kwietnia. Najwięcej widzów miał finał show - 1,03 mln. Stacja, pokazując program, notowała średnio 6,59 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,06 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Finał Ligi Mistrzów najdroższy w majowym cenniku TVP
Dla porównania, trzeci sezon rok temu śledziło średnio 1,15 mln widzów.
W piątej edycji żadnemu z zawodników nie udało się przejść w całości finałowego toru. Tytuł Last Man Standing, czyli ostatniego na placu boju, zdobył Igor Fojcik.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Audycja Cejrowskiego w Trójce ciągle zawieszona. Cejrowski: "Bo trudno wywalić"
(MNIE, 19.04.2022)