Mediapanel: w marcu Netflix, HBO Max i Player najpopularniejsze w zestawieniu serwisów VoD
W marcu serwis Netflixa odwiedziło 14,03 mln użytkowników (fot. Pixabay.com)
W marcu Netflix bez zmian był najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem VoD, tam też internauci spędzają najwięcej czasu. Serwis VoD Wirtualnej Polski spadł o dwie pozycje i zanotował największy procentowy spadek użytkowników w zestawieniu.
Jak wynika z danych Mediapanel, w marcu serwis Netflixa odwiedziło 14,03 mln użytkowników (spadek o 2,25 proc.). Dalej znalazły się: Hbomax.com - 5,56 mln (wzrost o 25,80 proc.), Player.pl - 4,21 mln (spadek o 2,32 proc.), Polsatboxgo.pl - 3,75 mln (wzrost o 24,64 proc.), Vod.tvp.pl - 3,01 mln (wzrost o 1,55 proc.), Canalplus.com - 2,86 mln (wzrost o 6,24 proc.), Cda.pl - 2,86 mln (spadek o 13,70 proc.), Polsatgo.pl - 2,77 mln (wzrost o 46,85 proc.), Primevideo.com - 2,66 mln (wzrost o 1,64 proc.) i serwisy VoD Wirtualnej Polski (WP Pilot, Video.wp.pl) - 2,28 mln (spadek o 15 proc.).
Najwięcej czasu internauci spędzili na oglądaniu Netflixa - 5 godz. 5 min. Kolejne były: Vod.tvp.pl - 3 godz. 26 min, Player.pl - 3 godz. min, Polsatgo.pl - 2 godz. 3 min, Polsatboxgo.pl - 1 godz. 42 min.
Czytaj też: Audycja Cejrowskiego w Trójce ciągle zawieszona. Cejrowski: "Bo trudno wywalić"
Tylko serwisy VoD Wirtualnej Polski i Player.pl są audytowane. Wyniki reszty serwisów są estymowane.
(BAE, 19.04.2022)