TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022
Filmy oznaczone hashtagiem #Eurovision zanotowały 3,7 mld wyświetleń (fot. materiały prasowe)
Europejska Unia Nadawców - organizator Konkursu Piosenki Eurowizji - ogłosiła, że platforma TikTok dołącza do grona oficjalnych partnerów 66. edycji Eurowizji jako „Official Entertainment Partner”.
Tegoroczny konkurs odbędzie się we włoskim Turynie (10-14 maja), a jego tematem przewodnim będzie "Dźwięk piękna". TikTok, jako oficjalny partner, ma pokazywać artystów i ich muzykę, państwa biorące udział w rywalizacji, a także historię samego konkursu. Planowane są specjalnie przygotowane materiały, playlisty i treści zza kulis. Na platformie udostępnione zostaną także piosenki z repertuaru uczestników, co umożliwi użytkownikom TikToka wykorzystanie muzyki do tworzenia własnych filmów.
Czytaj też: TikTok potroi przychody z reklam - do ponad 11 mld dol. rocznie
Do tej pory filmy oznaczone hashtagiem #Eurovision zanotowały 3,7 mld wyświetleń, a tylko materiały z hashtagiem ubiegłorocznej edycji #Eurovision2021 obejrzano ponad 1,4 mld razy.
(AMS, 15.04.2022)