TVN Turbo liderem kanałów lifestylowych, wyprzedził Polsat Play
W grupie ogólnej TVN Turbo miał 0,59 proc. udziału w rynku, tyle samo co przed rokiem (screen: YouTube/TVN Turbo)
W marcu TVN Turbo był najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym wśród wszystkich widzów, utrzymując wynik sprzed roku. Stacja wyprzedziła Polsat Play, który zanotował spadek oglądalności.
W grupie ogólnej TVN Turbo (TVN Grupa Discovery) miał w marcu 0,59 proc. udziału (tyle samo co przed rokiem). Na drugiej pozycji znalazły się ex aequo Polsat Play (Grupa Polsat Plus), który zanotował spadek widowni z 0,61 proc. od 0,46 proc. oraz TVN Style (TVN Grupa Discovery) z 0,46 proc. udziału (spadek z 0,47 proc.). Wynik Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) zmalał z 0,38 proc. do 0,32 proc., a HGTV (TVN Grupa Discovery) - z 0,43 proc. do 0,29 proc.
Czytaj też: Drugi sezon "Magii nagości" w Zoom TV z mniejszym zainteresowaniem niż pierwszy
W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TLC (TVN Grupa Discovery) - 0,25 proc. (0,26 proc. przed rokiem), TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,23 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Food Network (TVN Grupa Discovery) - 0,17 proc. (spadek z 0,18 proc.), Travel Channel (TVN Grupa Discovery) - 0,12 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,14 proc. rok temu).
W grupie komercyjnej 16-49 liderem też był TVN Turbo, zdobywając 0,83 proc. udziału wobec 0,92 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,55 proc. (spadek z 0,64 proc.), a na trzecim Polsat Play - 0,46 proc. (spadek z 0,7 proc.). Ponadto w pierwszej piątce uplasowały się również: Polsat Cafe - 0,35 proc. (spadek z 0,45 proc.) i HGTV - 0,26 proc. (0,4 proc. rok temu).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy także był TVN Turbo - 0,89 proc. udziału (wzrost z 0,86 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,54 proc. (spadek z 0,72 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,53 proc. (spadek z 0,61 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 14.04.2022)