Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Turbo liderem kanałów lifestylowych, wyprzedził Polsat Play

W grupie ogólnej TVN Turbo miał 0,59 proc. udziału w rynku, tyle samo co przed rokiem (screen: YouTube/TVN Turbo)

W marcu TVN Turbo był najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym wśród wszystkich widzów, utrzymując wynik sprzed roku. Stacja wyprzedziła Polsat Play, który zanotował spadek oglądalności.

W grupie ogólnej TVN Turbo (TVN Grupa Discovery) miał w marcu 0,59 proc. udziału (tyle samo co przed rokiem). Na drugiej pozycji znalazły się ex aequo Polsat Play (Grupa Polsat Plus), który zanotował spadek widowni z 0,61 proc. od 0,46 proc. oraz TVN Style (TVN Grupa Discovery) z 0,46 proc. udziału (spadek z 0,47 proc.). Wynik Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) zmalał z 0,38 proc. do 0,32 proc., a HGTV (TVN Grupa Discovery) - z 0,43 proc. do 0,29 proc.

Czytaj też: Drugi sezon "Magii nagości" w Zoom TV z mniejszym zainteresowaniem niż pierwszy

W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TLC (TVN Grupa Discovery) - 0,25 proc. (0,26 proc. przed rokiem), TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,23 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Food Network (TVN Grupa Discovery) - 0,17 proc. (spadek z 0,18 proc.), Travel Channel (TVN Grupa Discovery) - 0,12 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,14 proc. rok temu).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem też był TVN Turbo, zdobywając 0,83 proc. udziału wobec 0,92 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,55 proc. (spadek z 0,64 proc.), a na trzecim Polsat Play - 0,46 proc. (spadek z 0,7 proc.). Ponadto w pierwszej piątce uplasowały się również: Polsat Cafe - 0,35 proc. (spadek z 0,45 proc.) i HGTV - 0,26 proc. (0,4 proc. rok temu).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy także był TVN Turbo - 0,89 proc. udziału (wzrost z 0,86 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,54 proc. (spadek z 0,72 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,53 proc. (spadek z 0,61 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 14.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.