Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Turbo liderem kanałów lifestylowych, wyprzedził Polsat Play

W grupie ogólnej TVN Turbo miał 0,59 proc. udziału w rynku, tyle samo co przed rokiem (screen: YouTube/TVN Turbo)

W marcu TVN Turbo był najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym wśród wszystkich widzów, utrzymując wynik sprzed roku. Stacja wyprzedziła Polsat Play, który zanotował spadek oglądalności.

W grupie ogólnej TVN Turbo (TVN Grupa Discovery) miał w marcu 0,59 proc. udziału (tyle samo co przed rokiem). Na drugiej pozycji znalazły się ex aequo Polsat Play (Grupa Polsat Plus), który zanotował spadek widowni z 0,61 proc. od 0,46 proc. oraz TVN Style (TVN Grupa Discovery) z 0,46 proc. udziału (spadek z 0,47 proc.). Wynik Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) zmalał z 0,38 proc. do 0,32 proc., a HGTV (TVN Grupa Discovery) - z 0,43 proc. do 0,29 proc.

Czytaj też: Drugi sezon "Magii nagości" w Zoom TV z mniejszym zainteresowaniem niż pierwszy

W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TLC (TVN Grupa Discovery) - 0,25 proc. (0,26 proc. przed rokiem), TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,23 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Food Network (TVN Grupa Discovery) - 0,17 proc. (spadek z 0,18 proc.), Travel Channel (TVN Grupa Discovery) - 0,12 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,14 proc. rok temu).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem też był TVN Turbo, zdobywając 0,83 proc. udziału wobec 0,92 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,55 proc. (spadek z 0,64 proc.), a na trzecim Polsat Play - 0,46 proc. (spadek z 0,7 proc.). Ponadto w pierwszej piątce uplasowały się również: Polsat Cafe - 0,35 proc. (spadek z 0,45 proc.) i HGTV - 0,26 proc. (0,4 proc. rok temu).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy także był TVN Turbo - 0,89 proc. udziału (wzrost z 0,86 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,54 proc. (spadek z 0,72 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,53 proc. (spadek z 0,61 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 14.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.