Drugi sezon "Magii nagości" w Zoom TV z mniejszym zainteresowaniem niż pierwszy
Widownia drugiego sezonu "Magii nagości. Polska" dochodziła do 203 tys. osób (fot. Krystian Szczęsny/Zoom TV)
Drugi sezon randkowego reality show "Magia nagości. Polska" oglądało w Zoom TV średnio 126 tys. widzów - o 100 tys. mniej niż pierwszy jesienią 2021 roku.
Naziemny Zoom TV nowy sezon programu pokazywał w piątki o 23, od 25 lutego do 8 kwietnia. Najwięcej widzów - 203 tys. - przyciągnął pierwszy odcinek.
Zoom TV, emitując premierowe wydania "Magii nagości. Polska", miał średnio 1,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 udział wynosił 1,73 proc.
Pierwszy sezon "Magii nagości. Polska" oglądać można było jesienią 2021 roku. Pięcioodcinkowy program gromadził w Zoom TV średnio 229 tys. widzów, co dało stacji 3,5 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej.
Czytaj też: KRRiT dostała pięć skarg na materiał TVP "Nasz człowiek w Warszawie" szkalujący Tuska
Program oparty jest na brytyjskim formacie "Naked attraction", który powstał dla brytyjskiego Channel 4. Uczestnicy show wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę, oceniając ich nagie ciała. Polską wersję prowadzi aktorka Beata Olga Kowalska.
W połowie marca Zoom TV ogłosił casting do trzeciej edycji reality show "Magia nagości. Polska". Premiera planowana jest na jesień 2022 roku.
W marcu 2022 średni dobowy udział Zoom TV w widowni wynosił 0,41 proc.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 14.04.2022)