Trwa głosowanie The Webby Awards. Storytel i Platige Image nominowane
Głosowanie w konkursie potrwa do 21 kwietnia (screen: vote.webbyawards.com)
Ruszyło głosowanie internetowe The Webby Awards, wydarzenia, które jest określane mianem Oscarów reklamy. Wśród nominowanych znalazły się w tym roku dwie polskie firmy - Storytel i Platige Image.
Storytel został nominowany w kategorii Best Growth Strategy za wieloplatformowe słuchowisko "Random". Spółka otrzymała również wyróżnienie Webby Honoree - również za "Random". W przypadku Platige Image nominację otrzymał ich cinematic (trailer kinowy) "Resident Evil: Village" w kategorii Video.
W zeszłym roku w konkursie została wyróżniona agencja McCann Poland. Wygrała projektem "Chłopi 2050" tworzonym razem ze Storytel, Gazetą.pl i Mastercard (fot. materiały prasowe)
Już same nominacje są dla polskich firm powodem do dumy, gdyż do konkursu w tym roku zgłoszono 14 tys. projektów. Podczas Webby przyznaje się dwa rodzaje nagród: The Webby Awards, o której decyduje Akademia, i The Webby People's Voice Award, którą przydzielają internauci.
Czytaj też: Ukrainian Creative Stories 2022 wspiera agencje reklamowe z Ukrainy
Głosowanie w konkursie potrwa do 21 kwietnia. Aby wziąć w nim udział, trzeba założyć konto na stronie Webbyawards.com.
(KAP, 13.04.2022)