Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmalała przewaga "Pytania na śniadanie" nad "Dzień dobry TVN". W grupie 16-49 wygrywa program TVN

"Dzień dobry TVN" jest coraz bliżej pod względem widowni "Pytania na śniadanie" (fot. materiały prasowe)

W pierwszym kwartale 2022 roku przewaga "Pytania na śniadanie" w TVP 2 nad "Dzień dobry TVN" wynosiła zaledwie 13 tys. widzów, podczas gdy rok wcześniej - 57 tys. W samym marcu różnica wyniosła jedynie 2 tys. Śniadaniówka TVN wygrywa z programem TVP 2 w grupie komercyjnej 16-49.

W pierwszym kwartale "Pytanie na śniadanie", emitowane od 7.30 do 11.20, gromadziło w TVP 2 średnio 403 tys. widzów - o 101 tys. mniej, niż w pierwszym kwartale 2021 roku. Udział TVP 2 w rynku w tym czasie w grupie ogólnej spadł rok do roku z 9,17 proc. do 7,48 proc. 

"Dzień dobry TVN", nadawane od 8 do 11.30, przyciągało do TVN średnio 389 tys. widzów - o 58 tys. mniej, niż przed rokiem. W grupie ogólnej udział TVN zmniejszył się z 7,89 proc. do 7,14 proc. 

Czytaj też: Aleksandra Grysz prowadzącą "Pytanie na śniadanie" w TVP 2

Natomiast wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia TVN w trakcie emisji "Dzień dobry TVN" zanotował 8,91 proc. udziału w rynku (spadek z 11,38 proc.). Udział TVP 2 w paśmie "Pytania na śniadanie" spadł z 8,55 proc. do 6,71 proc.

W dni powszednie "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio 378 tys. widzów, a w weekendy - 461 tys. W przypadku "Dzień dobry TVN" program w tygodniu miał 338 tys. widzów, a w weekendy - 543 tys. 

Z kolei "Nowy dzień" Polsat News oglądało w Polsacie w godz. 6-9.40 średnio 280 tys. widzów - o 17 tys. mniej, niż rok wcześniej. Udział Polsatu w grupie ogólnej wynosił 8,98 proc. (spadek z 10,93 proc.), a w 16-49 - 10,08 proc. (spadek z 12,67 proc.).

Czytaj też: Antoni Królikowski nie zagra głównej roli w serialu Polsatu "Bracia"

W samym marcu 2022 roku "Pytanie na śniadanie" śledziło w TVP 2 średnio 364 tys. widzów (o 133 tys. mniej niż w marcu 2021 roku), "Dzień dobry TVN" w TVN - 361 tys. (o 74 tys. mniej), a "Nowy dzień" w Polsacie - 300 tys. (o 39 tys. mniej).

W marcu 2021 roku przewaga "Pytania na śniadanie" nad "Dzień dobry TVN" wynosiła 61 tys. widzów, w marcu 2022 roku - 2 tys.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 12.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.