Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja DSK promuje Światowe Forum Miejskie

11. sesja Światowego Forum Miejskiego odbędzie się między 26 a 30 czerwca w Katowicach (fot. materiały prasowe)

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej i odpowiada za kampanię promocyjną 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego.

DSK jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii promocyjnej, zakup przestrzeni reklamowej w prasie, internecie i outdoorze oraz za współpracę z influencerami. W przetargu poza DSK udział brały agencje Euvic Effect i Fabryka Marketingu.

Resort nadal nie poinformował o zwycięzcy przetargu na działania PR-owe w ramach wydarzenia. Biorą w nim udział trzy podmioty: Partner of Promotion, agencja Tarraya i wspólnie Świeża Bazylia, El Padre oraz Berm.

(KAP, 06.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.