Polo TV i Eska TV tracą widzów, ale nadal są na czele kanałów muzycznych
Naziemny kanał Polo TV w marcu miał średnio 0,31 proc. udziału w grupie ogólnej (fot. Pixabay.com)
Liderem kanałów muzycznych w marcu było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Obie te stacje jednak tracą widzów. Na trzecim miejscu znalazł się kanał Stars.tv, poprawiając oglądalność rok do roku.
Naziemne Polo TV w marcu miało średnio 0,31 proc. udziału w grupie ogólnej (wobec 0,42 proc. rok wcześniej). Druga była, również nadająca naziemnie, Eska TV, która miała 0,26 proc. udziału (spadek z 0,33 proc.). Trzeci był Stars.TV (0,1 proc., wzrost z 0,06 proc.). Następnie uplasowały się Disco Polo Music (0,08 proc., bez zmian), 4fun.tv (0,06 proc., spadek z 0,08 proc.) i Kino Polska Muzyka (0,05 proc., spadek z 0,06 proc.)
Czytaj też: Eska i Winnicki wśród zainteresowanych nadawaniem na ogólnopolskim multipleksie DAB+
W grupie komercyjnej 16-59 w zeszłym miesiącu liderem była Eska TV (0,39 proc. udziału, spadek z 0,51 proc.), drugie Polo TV (0,36 proc., spadek z 0,52 proc.), a trzeci Stars.tv (0,16 proc., wzrost z 0,1 proc.).
Dane: Nielsen Media. (MNIE)
(o,d, 05.04.2022)