Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eska i Winnicki wśród zainteresowanych nadawaniem na ogólnopolskim multipleksie DAB+

Grupa ZPR Media chce na multipleksie mieć Eskę, a Michał Winnicki - Mixradio (fot. Skylar Kang/Pexels)

Grupa ZPR Media i spółka Michała Winnickiego MWE Radio są wśród podmiotów, które wystartowały w konkursie na nadawanie na ogólnopolskim multipleksie radia cyfrowego - ustalił "Presserwis".

W piątek minął termin składania wniosków w konkursie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na sześć miejsc na ogólnopolskim multipleksie DAB+. Nadawaniem na MUX nie są zainteresowane Eurozet i Grupa Radiowa Agory.

Radio Eska zgłoszone

Grupa ZPR Media - jak informuje "Presserwis" przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media Zbigniew Benbenek - w konkursie zgłosiła Radio Eska. To sieć 41 stacji grających w formacie CHR, a grupą docelową są słuchacze w wieku 15-39 lat.

Czytaj też: Duet Starybrat-Motyka o poranku w Zetce. Bez popołudniowego "Gościa Radia Zet"

Z kolei Michał Winnicki zaproponował uruchomienie rozgłośni Mixradio. Ma to być stacja adresowana do dorosłych słuchaczy, grająca przeboje od lat 70. XX wieku do współczesnych. W ramówce znaleźć miałyby się także pasma z muzyką symfoniczną. 

W 2019 roku Michał Winnicki chciał stworzyć lokalne radio w Szczecinie, w którym mieszka. Koncesji wówczas nie dostał. Winnicki dotychczas tworzył kanały telewizyjne. W portfolio jego firmy - MWE Networks - są naziemna Antena oraz m.in. Power TV, Adventure, Top Kids, TVC, Filmax i Xtreme TV. Pierwszy kanał - Power TV - Winnicki uruchomił w październiku 2013 roku.

Grupa RMF milczy

KRRiT w drugim postępowaniu zagwarantowała na nowym multipleksie miejsca ogólnopolskim stacjom, czyli RMF FM, Radiu Zet i Radiu Maryja.

Czytaj też: Lista przebojów wróciła do radiowej Trójki. Dwa lata po aferze

Na temat udziału w konkursach nie wypowiada się na razie Grupa RMF.

Od października 2013 roku w DAB+ nadają Polskie Radio i regionalne rozgłośnie publiczne. Działają także lokalne multipleksy radia cyfrowego.

(KOZ, 04.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.