Aleksandra Ślusarska szefową Ecselis w Havas Media Group

Ślusarska ma 10-letnie doświadczenie w branży (fot. materiały prasowe)
Aleksandra Ślusarska została liderką agencji performance marketingu Ecselis, która działa w ramach Havas Media Group.
Ślusarska siedem lat spędziła w iProspect, gdzie przez ostatnie 10 miesięcy pełniła funkcję client partnerki i była odpowiedzialna zarówno za media online, jak i offline dla kluczowych klientów agencji – Grupy Polsat Plus, Esoleo, Asseco czy Interii. Wcześniej zbierała doświadczenie zarówno w agencji (m.in. Marketing Wizard), jak i po stronie klienta (Alior Bank).
Czytaj też: Marketing a Iga Świątek. "Jej jedyny minus to fakt, że nie jest z Ameryki"
Do zadań Aleksandry Ślusarskiej jako szefowej Ecselis będą należeć rozwój strategii i oferty produktowej performance marketing, prowadzenie działań efektywnościowych oraz rozwój menedżerski i kompetencyjny zespołu.
(KAP, 04.04.2022)
