Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Red Bull Mobile chce działać poza ofertą sieci Play

Obsługą reklamową marki Red Bull Mobile zajmuje się agencja 180heartbeats + Jung v Matt (screen: YouTube/Red Bull MOBILE)

Sieć komórkowa Red Bull Mobile planuje działać niezależne od Play (P4/Iliad Group) - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Red Bull Mobile to marka telefonii komórkowej należąca do spółki Red Bull, producenta napojów energetycznych. W Polsce działa od 2011 roku w ramach oferty operatora sieci Play (P4).

Czytaj też: Platige Image zekranizuje książki fantasy Remigiusza Mroza

- Red Bull Mobile jest obecne w ramach ofert sieci Play poprzez kontrakt z marką Red Bull. Jeśli pojawią się zmiany co do ofert lub dostępności Red Bull Mobile, to będziemy o nich informować stosownymi komunikatami - odpowiada na pytania "Presserwisu" Krzysztof Sylwerski, senior PR specialist w P4/Iliad Group.

Obsługą reklamową marki Red Bull Mobile (social media, aktywacje digital, produkcja kontentu) zajmuje się agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Czytaj też: Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play

(AMS, 31.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.