Red Bull Mobile chce działać poza ofertą sieci Play
Obsługą reklamową marki Red Bull Mobile zajmuje się agencja 180heartbeats + Jung v Matt (screen: YouTube/Red Bull MOBILE)
Sieć komórkowa Red Bull Mobile planuje działać niezależne od Play (P4/Iliad Group) - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Red Bull Mobile to marka telefonii komórkowej należąca do spółki Red Bull, producenta napojów energetycznych. W Polsce działa od 2011 roku w ramach oferty operatora sieci Play (P4).
Czytaj też: Platige Image zekranizuje książki fantasy Remigiusza Mroza
- Red Bull Mobile jest obecne w ramach ofert sieci Play poprzez kontrakt z marką Red Bull. Jeśli pojawią się zmiany co do ofert lub dostępności Red Bull Mobile, to będziemy o nich informować stosownymi komunikatami - odpowiada na pytania "Presserwisu" Krzysztof Sylwerski, senior PR specialist w P4/Iliad Group.
Obsługą reklamową marki Red Bull Mobile (social media, aktywacje digital, produkcja kontentu) zajmuje się agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Czytaj też: Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play
(AMS, 31.03.2022)