ING Bank Śląski ma Miasto ING w przestrzeni metaverse na Robloxie

(screen Youtube.com/ING Polska)
Agencja kreatywna Gong odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie. Opracowaniem koncepcji, jej wdrożeniem i influencer marketingiem zajęła się agencja Game Changer.
Metaverse, czyli wirtualna rzeczywistość, to jedna z najszybciej rozwijających się technologii przyszłości. Będącą jej częścią platformę Roblox każdego dnia odwiedzają 32 mln graczy. W wirtualnym Mieście ING, dzięki wielu wyzwaniom i zabawom, użytkownik ma możliwość zarabiania i oszczędzania wirtualnych pieniędzy. Może nawet za nie kupić pierwsze wirtualne mieszkanie.
Czytaj też: Meta wersja beta. Czy uda się przenieść życie do świata wirtualnego
Realizujące kampanię agencje zaprosiły do współpracy kilkoro graczy (Farell, Dżejdżejka, Yoshi Roblox, Miss Aga Gra, Cebulsonn), z którymi fani będą mogli spotkać się w Mieście ING. Z kolei influencerzy zaprojektowali autorskie karty płatnicze, które będzie można zamówić również w ING Banku Śląskim.
(AMS, 28.03.2022)
