Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KPRM kupi reklamy w tytułach prasowych. Sigma Bis faworytem

Marcin Dec to prezes Sigma Bis - agencji, która dotychczas odpowiadała za zakup reklam w prasie dla KPRM (fot. materiały prasowe)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła, że szuka agencji mediowej do kupowania przestrzeni reklamowej w prasie na potrzeby kampanii realizowanych w 2022 roku. Faworytem jest państwowa Sigma Bis.

W ogłoszeniu dotyczącym przetargu wyszczególniono dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki ogólnopolskie i regionalne, w których KPRM chce zamieszczać reklamy. Pominięto wszystkie tytuły Agory, tygodniki "Polityka" i "Newsweek Polska".

Czytaj też: Szef serwisu Dziennikzachodni.pl odchodzi z Polska Press

Na liście znalazły się natomiast m.in. tytuły należące do Polska Press, "Gość Niedzielny", "Życie na Gorąco" i "Chwila dla Ciebie". Dotychczas zakupem reklam dla KPRM w prasie zajmowała się należąca do spółek skarbu państwa agencja Sigma Bis, której prezesem jest Marcin Dec, członek rady nadzorczej Polska Press.

KPRM przeznaczy na tegoroczne kampanie 4 mln zł brutto.

Czytaj też: Dwóch dziennikarzy odchodzi z Polska Press do TuWrocław.com

(KAP, 17.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.