KPRM kupi reklamy w tytułach prasowych. Sigma Bis faworytem
Marcin Dec to prezes Sigma Bis - agencji, która dotychczas odpowiadała za zakup reklam w prasie dla KPRM (fot. materiały prasowe)
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła, że szuka agencji mediowej do kupowania przestrzeni reklamowej w prasie na potrzeby kampanii realizowanych w 2022 roku. Faworytem jest państwowa Sigma Bis.
W ogłoszeniu dotyczącym przetargu wyszczególniono dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki ogólnopolskie i regionalne, w których KPRM chce zamieszczać reklamy. Pominięto wszystkie tytuły Agory, tygodniki "Polityka" i "Newsweek Polska".
Czytaj też: Szef serwisu Dziennikzachodni.pl odchodzi z Polska Press
Na liście znalazły się natomiast m.in. tytuły należące do Polska Press, "Gość Niedzielny", "Życie na Gorąco" i "Chwila dla Ciebie". Dotychczas zakupem reklam dla KPRM w prasie zajmowała się należąca do spółek skarbu państwa agencja Sigma Bis, której prezesem jest Marcin Dec, członek rady nadzorczej Polska Press.
KPRM przeznaczy na tegoroczne kampanie 4 mln zł brutto.
Czytaj też: Dwóch dziennikarzy odchodzi z Polska Press do TuWrocław.com
(KAP, 17.03.2022)