Nielsen: 329 tys. widzów HBO Max w Polsce w dniu startu
Udział oglądalności (AMR) platformy HBO Max w podziale na ekrany (fot. materiały prasowe)
8 marca, czyli w dniu startu HBO Max w Polsce, serwis przyciągnął 329 tys. widzów, tj. ponad dwa razy więcej niż średnio przez pierwszych siedem dni marca gromadził jego poprzednik HBO Go - wynika z danych Nielsena.
Z danych dotyczących osób oglądających HBO Max w streamingu wynika, że w podziale na ekrany 68 proc. oglądalności platformy 8 marca stanowił telewizor. Kolejne były: telefon (17 proc.), komputer (14 proc.) i tablet (1 proc.).
Czytaj też: Platforma HBO Max ruszyła w Polsce. Debiut wsparty kampanią
(fot. materiały prasowe)
Z kolei w środę 9 marca HBO oglądało 282 tys. widzów, a w czwartek 10 marca - 255 tys.
Dla porównania w dniach 1-7 marca HBO Go oglądało średnio 146 tys. osób dziennie.
(KOZ, 14.03.2022)