Platforma HBO Max ruszyła w Polsce. Debiut wsparty kampanią
Kampania obejmuje m.in. telewizje, radio, outdoor i kino (Fot. materiały prasowe)
Do końca marca potrwa kampania reklamowa platformy streamingowej HBO Max, która wystartowała we wtorek 8 marca i zastąpiła HBO Go.
Działania reklamowe obejmują: telewizje (Polsat i jego kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM, Radio Zet i Eska), kina (Multikino, Cinema City, Helios; od piątku), nośniki reklamy zewnętrznej oraz internet.
W kampanii wykorzystano również instalację przed centrum handlowym Westfield Arkadia i sponsoring sali kinowej w Cinema City Westfield Arkadia w Warszawie oraz reklamę w przejściu podziemnym pod Rotundą w stolicy.
Polską wersję kampanii zrealizowały dział kreacji HBO oraz agencje VMLY&R i ADP. Za zakup mediów odpowiadają agencja mediowa Mediacom i K2Precise.
HBO Max zaoferuje użytkownikom produkcje marek, takich jak Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network i Max Original. Filmy Warner Bros. będą dostępne w HBO Max 45 dni od ich premiery kinowej.
Do końca marca dostęp do HBO Max kosztuje 19,99 zł miesięcznie, a nie 29,99 zł. Dotychczasowi subskrybenci HBO Go zostali przeniesieni do HBO Max.
8 marca HBO Max rusza nie tylko w Polsce, ale także w 15 europejskich krajach, m.in. Holandii, Czechach, Portugalii, Słowacji i Słowenii. Tym samym platforma obecna będzie łącznie w 61 krajach.
(KOZ, 08.03.2022)