Netflix nie zamierza wprowadzać wersji z reklamami
Netflix liczy, że nowych abonentów zyska dzięki ofercie gier (fot. Megapixl.com)
Dyrektor wykonawczy Netflixa zapowiedział, że firma nie planuje wprowadzania wersji serwisu streamingowego z reklamami. To odpowiedź na deklarację Disney+, który wprowadzi taką opcję pod koniec 2022 roku.
"Nigdy nie mów nigdy" - zaznaczył jednak Spencer Neumann w odpowiedzi na sugestie analityków wskazujących na konieczność wprowadzenia takiej opcji, ponieważ przyrosty subskrypcji Netflixa w ostatnich miesiącach znacznie zwolniły. Jego konkurenci, jak np. HBO Max, oferują wersje z reklamami - kosztują one mniej od standardowej oferty. Netflix stawia natomiast na rozwój w sektorze gier.
Czytaj też: Netflix wyłączony w Rosji. Platforma zawiesza tam działalność
W czwartym kwartale ub.r. liderowi rynku przybyło 4 mln subskrypcji, a Disney+ aż 12 mln. Obecnie na całym świecie Netflix ma 222 mln subskrypcji, a Disney+ 130 mln.
(MAC, 10.03.2022)