Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polski z Rosją był najdroższą pozycją w cenniku TVP, ale sprzedawał się słabo

Polska być może zagra towarzysko ze Szkocją zamiast barażu z Rosją (fot. Pixabay.com)

Mecze barażowe Polaków do mistrzostw świata w piłce nożnej zostały wycenione najwyżej w marcowym cenniku Telewizji Polskiej. Do spotkania z Rosją jednak nie dojdzie. Być może widzowie TVP zobaczą towarzyski mecz Polaków ze Szkocją.

Polska reprezentacja miała rozegrać spotkanie z Rosją w czwartek 24 marca o godz. 18. W związku z inwazją Rosji na Ukrainę PZPN odmówił rozegrania meczu z Rosjanami, ale FIFA ostatecznie ukarała walkowerem rosyjską reprezentację. W ten sposób Polska awansowała do finału baraży i 29 marca zagra ze zwycięzcą meczu Szwecja - Czechy.

Małe zainteresowanie

Najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy spotkaniach barażowych w TVP 1 i TVP Sport wyceniono na łącznie 204,9 tys. zł. Z ustaleń "Presserwisu" wynika jednak, że zainteresowanie spotkaniem Rosja - Polska wśród reklamodawców było małe i wynikało z napiętej sytuacji - sprzedaż reklam na marzec rozpoczęła się bowiem w połowie lutego, ale także z powodu słabych ostatnich występów polskiej kadry.

Czytaj też: Ponad połowa wydatków resortu rolnictwa na reklamę w mediach w 2021 roku trafiła do TVP

Zamiast z Rosją 24 marca polska reprezentacja być może rozegra towarzyski mecz ze Szkocją, która tego dnia miała grać z Ukrainą, ale z powodu wojny baraż między tymi drużynami został przełożony na czerwiec. "Trwają rozmowy i niewykluczone, że zagramy ze Szkocją w pierwotnym terminie meczu Rosja - Polska. Jednak na ten moment jest jeszcze za wcześnie, by potwierdzić to w stu procentach" - powiedział "Faktowi" Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy PZPN.

Spotkanie Polska-Szkocja pokazałaby TVP, bo nadawca publiczny do 2022 roku ma prawa do pokazywania meczów towarzyskich i eliminacyjnych reprezentacji Polski.

(KOZ, 10.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.