Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad połowa wydatków resortu rolnictwa na reklamę w mediach w 2021 roku trafiła do TVP

Resort rolnictwa w TVP wydał w 2021 roku 7,3 mln zł (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przeznaczyło w 2021 roku na reklamy w mediach 13,3 mln zł, z czego ponad połowę w Telewizji Polskiej.

Wysokość wydatków przekazał szef resortu Henryk Kowalczyk w odpowiedzi na interpelację posłów Platformy Obywatelskiej Doroty Niedzieli i Kazimierza Plocke.

Czytaj też: Oburzający pasek TVP o "nuklearnym ataku Putina na Ukrainę". Jest skarga do KRRiT

Najwięcej - 7,3 mln zł - resort rolnictwa wydał w zeszłym roku w Telewizji Polskiej. W TVP prowadzono m.in. kampanie informacyjno-edukacyjne dotyczące kształcenia w sieci szkół rolniczych czy rolnictwa i produkcji ekologicznej.

Do Polskiego Radia trafiło w 2021 roku z resortu 1,8 mln zł. 1,3 mln zł dostało katolickie Radio Fiat z Częstochowy na produkcję spotu i jego emisję w kilkunastu rozgłośniach diecezjalnych. Agencja mediowa Media Group dostała 1,1 mln zł na kampanię prasową w 264 tytułach prasowych (m.in. "Gazeta Polska", "Gazeta Polska Codziennie", "Gość Niedzielny" i dzienniki Polska Press). Z kolei w Telewizji Polsat resort wydał 950 tys. zł.

(KOZ, 07.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.