Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Przemyślu wystartowało Radio RMF Ukraina

Radio RMF Ukraina udało się uruchomić w ciągu 30 godzin od powstania pomysłu (fot. materiały prasowe)

Grupa RMF uruchomiła w Przemyślu na częstotliwości 98,6 FM Radio RMF Ukraina z informacjami i poradami dla uchodźców czekających w kolejkach na wjazd do Polski.

Program nadawany jest w języku ukraińskim i zawiera najpotrzebniejsze informacje i porady na temat procedur podczas wjazdu do Polski oraz o możliwościach uzyskania pomocy od organizacji charytatywnych.

Radio w językach ukraińskim i angielskim

Na antenie są również podawane wiadomości na temat przepisów i ułatwień, jakie wprowadziła Polska, m.in. na temat opieki zdrowotnej dla uchodźców czy możliwości poszukiwania pracy.

Czytaj też: W związku z atakiem na Ukrainę kanały informacyjne utrzymują wysoką oglądalność

Część informacji będzie podawana również w języku angielskim, by dotrzeć z przekazem do osób nieukraińskojęzycznych uciekających przed wojną.

Radio RMF Ukraina udało się uruchomić w ciągu 30 godzin od powstania pomysłu.

W RMF Ukraina nie będzie reklam

"Urząd Komunikacji Elektronicznej błyskawicznie dobrał częstotliwość i wydał decyzję na czasową emisję, która została uzgodniona z przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jesteśmy też bardzo wdzięczni spółce Emitel, która w ciągu kilku godzin przygotowała stację nadawczą, z której emitowany jest program" - informuje Andrzej Mielimonka, prezes spółki Multimedia z Grupy RMF.

Program RMF Ukraina przygotowują osoby mówiące biegle po ukraińsku, które do współpracy przy projekcie zaprosiła Grupa RMF.

Czytaj też: Uwaga, Rosjanie znów szykują dezinformacyjną akcję w mediach społecznościowych

RMF Ukraina nie będzie zawierał przekazów reklamowych.

(KOZ, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.