"Przyjaciółka" liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w 2021 roku
Sprzedaż "Przyjaciółki" rok do roku spadła o 6 proc. - najmniej spośród dwutygodników poradnikowych (fot. materiały prasowe)
W 2021 roku "Przyjaciółka" zanotowała najmniejszy spadek sprzedaży spośród dwutygodników poradnikowych w porównaniu z 2020 rokiem.
Średnia sprzedaż ogółem "Przyjaciółki" wyniosła 118 545 egz. i była o 6 proc. niższa niż rok wcześniej.
"Tina" sprzedawała średnio 56 752 egz. (spadek o 20,2 proc.), "Pani Domu" - 44 868 egz. (spadek o 7,3 proc.), a "Naj" - 27 919 egz. (spadek o 22,9 proc.).
Czytaj też: "Polityka" liderem wśród tygodników opinii w 2021 roku. Tylko dwa tytuły ze wzrostem
Wydawcą wszystkich tytułów jest Wydawnictwo Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(KOZ, 02.03.2022)