Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" liderem wśród tygodników opinii w 2021 roku. Tylko dwa tytuły ze wzrostem

Sprzedaż "Polityki" wzrosła rok do roku o 0,7 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)

W 2021 roku wzrosła sprzedaż "Polityki" i "Tygodnika do Rzeczy", w porównaniu z 2020 rokiem.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w 2021 roku wyniosła 93 543 egz. i była o 0,7 proc. wyższa niż w roku poprzednim.

Czytaj też: Służby podszyły się pod wydawcę DGP, aby infekować Pegasusem telefony polityków

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał średnio 70 597 egz. (spadek o 6,3 proc.), "Sieci" (Fratria) - 34 941 egz. (spadek o 7,1 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 28 396 egz. (wzrost o 0,3 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 24 355 egz. (spadek o 8 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 20 774 egz. (spadek o 7,5 proc.), a "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 13 562 egz. (spadek o 4,2 proc.).

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 85 789 egz. (spadek o 2,4 proc.), a tygodnika z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) - 193 943 egz. (spadek o 7,3 proc.). 

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(KOZ, 21.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.