Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edukacja seksualna młodzieży w nowym formacie Durex, Studi i Grupy Ponton

Misją kanału "Jak TO robić?" jest edukacja seksualna młodzieży (screen: YouTube/Jak TO robić? - Serial Praktykanci)

Studi (dawniej Abstra) we współpracy z Grupą Ponton stworzyły serial obyczajowy "Praktykanci", którego partnerem jest marka Durex.

Pierwszy odcinek serialu został opublikowany na kanale YouTube "Jak TO robić?". Kanał powstał trzy lata temu, a jego misją jest edukacja seksualna młodzieży. W "Praktykantach" opowiadana jest historia czterech bohaterów, którzy poznają się na praktykach w firmie reklamowej. "Dostają szansę na stworzenie własnego kanału o edukacji seksualnej, jednak z wyzwaniami towarzyszącymi pierwszym doświadczeniom z seksem mierzyć się będą nie tylko w ramach praktyk" - wyjaśniają twórcy.

Czytaj też: Fundacja Polsat z kampanią zachęcającą do przekazania 1 proc. podatku

Oprócz odcinków przewidziano dodatkowe filmy edukacyjne w formie krótkich wideo, które będą merytorycznie rozwijały wątki poruszone w serialu. Kanał będzie również promował artykuły edukacyjne, które pojawiają się na stronie Grupy Ponton.

(KAP, 25.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.