Edukacja seksualna młodzieży w nowym formacie Durex, Studi i Grupy Ponton
Misją kanału "Jak TO robić?" jest edukacja seksualna młodzieży (screen: YouTube/Jak TO robić? - Serial Praktykanci)
Studi (dawniej Abstra) we współpracy z Grupą Ponton stworzyły serial obyczajowy "Praktykanci", którego partnerem jest marka Durex.
Pierwszy odcinek serialu został opublikowany na kanale YouTube "Jak TO robić?". Kanał powstał trzy lata temu, a jego misją jest edukacja seksualna młodzieży. W "Praktykantach" opowiadana jest historia czterech bohaterów, którzy poznają się na praktykach w firmie reklamowej. "Dostają szansę na stworzenie własnego kanału o edukacji seksualnej, jednak z wyzwaniami towarzyszącymi pierwszym doświadczeniom z seksem mierzyć się będą nie tylko w ramach praktyk" - wyjaśniają twórcy.
Czytaj też: Fundacja Polsat z kampanią zachęcającą do przekazania 1 proc. podatku
Oprócz odcinków przewidziano dodatkowe filmy edukacyjne w formie krótkich wideo, które będą merytorycznie rozwijały wątki poruszone w serialu. Kanał będzie również promował artykuły edukacyjne, które pojawiają się na stronie Grupy Ponton.
(KAP, 25.02.2022)