Eurosport 1 w trakcie igrzysk zdobył 1,84 proc. udziału w widowni
Najwyższą widownię zgromadził konkurs olimpijski na skoczni normalnej (fot. materiały prasowe)
W trakcie Igrzysk Olimpijskich w Pekinie Eurosport 1 osiągnął 1,84 proc. udziału w rynku, a Eurosport 2 - 0,53 proc. - wynika z danych podanych przez TVN Grupa Discovery.
Dla porównania średni udział Eurosport 1 w 2021 roku wynosił 0,61 proc., a Eurosport 2 - 0,13 proc.
Czytaj też: Igrzyska w telewizji nie zaskoczyły. Brak komentatorów w Pekinie nie był widoczny
Udział kanałów Eurosport w porównaniu z analogicznym okresem Zimowych Igrzysk w Pjongczangu wzrósł o 49 proc.
Najwyższą widownię zgromadził konkurs olimpijski na skoczni normalnej, w którym Dawid Kubacki zdobył brązowy medal. Transmisję śledziło średnio 1,72 mln widzów.
Czytaj też: Po sukcesie Kubackiego Eurosport zmienił ramówkę, aby pokazać dokument o skoczku
Codzienny program "Strefa Medalowa" w Eurosport 1 oglądało średnio 107 tys. widzów przy 1 proc. udziału w rynku.
Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie rozpoczęły się 4 lutego i zakończyły 20 lutego.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 24.02.2022)