Wśród miesięczników luksusowych tylko "Zwierciadło" zwiększyło sprzedaż w 2021 roku
"Zwierciadło" pod względem wyników sprzedaży zmniejszyło dystans do "Twojego Stylu" (fot. materiały prasowe)
W 2021 roku "Zwierciadło", jako jedyny miesięcznik luksusowy, zwiększyło średnią sprzedaż w porównaniu z 2020 rokiem. Pozycję lidera utrzymał "Twój Styl", którego średnia sprzedaż spadła poniżej 100 tys. egz.
Średnia sprzedaż "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w 2021 roku wynosiła 98 156 egz. i była o 10 proc. niższa niż w 2020 roku (109 031 egz.).
"Zwierciadło" zwiększyło średnią sprzedaż o 5,1 proc., do 78 954 egz.
Czytaj też: "Tele Tydzień" bez zmian na czele pism telewizyjnych w 2021 roku
Prezes Wydawnictwa Zwierciadło Adam Popielski wskazuje, że w 2021 roku "Zwierciadło" dwukrotnie - numerem wrześniowym i listopadowym - wyprzedziło "Twój Styl". - Różnica w średniej rocznej sprzedaży pomiędzy "Zwierciadłem" a "Twoim Stylem" zmniejszyła się ze 133 tys. egz. pięć lat temu, do tylko 19 tys. egz. obecnie. To efekt wielu działań podejmowanych w obszarach wsparcia sprzedaży i wytężonej pracy całego zespołu - komentuje Popielski. Jego zdaniem za sukcesem pisma stoi sprzedaż "Zwierciadła" w dwóch różnych wersjach okładek oraz dodatki w postaci kosmetyków, książek i kalendarzy.
Czytaj też: Sprzedaż "Faktu" z żoną Schreibera sięgnęła 253 594 egz.
"Wysokie Obcasy Extra" (Agora) sprzedawały średnio 49 761 egz. (spadek o 8,1 proc.), "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 37 744 egz. (spadek o 5,1 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) - 24 510 egz. (spadek o 19,6 proc.), a "Glamour" (Burda Media Polska) - 19 849 egz. (spadek o 8,3 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(KOZ, 24.02.2022)