"Tele Tydzień" bez zmian na czele pism telewizyjnych w 2021 roku
"Tele Tydzień" nadal sprzedaje średnio ponad pół miliona egzemplarzy (fot. materiały prasowe)
W 2021 roku spośród tygodników i dwutygodników telewizyjnych najmniejszy spadek sprzedaży zanotował "Ekran TV". Liderem w segmencie był "Tele Tydzień".
Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) w 2021 roku wyniosła 546 832 egz. i była o 6,8 proc. niższa niż w 2020 roku.
Kolejne wśród tygodników były: "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) - 205 493 egz. (spadek o 8,4 proc.), "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) - 83 855 egz. (spadek o 9,8 proc.) i "Program TV" (Press-Media) – 50 153 egz. (spadek o 7,2 proc.).
Czytaj też: "Polityka" liderem wśród tygodników opinii w 2021 roku. Tylko dwa tytuły ze wzrostem
Wśród dwutygodników liderem był "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer), który sprzedawał średnio 220 884 egz. (spadek o 7,4 proc.). Dalej były: "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) - 151 765 egz. (spadek o 5,9 proc.), "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) - 113 920 egz. (spadek o 6,6 proc.), "Świat Seriali" (Wydawnictwo Bauer) - 74 230 egz. (spadek o 19,8 proc.), "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) - 72 226 egz. (spadek o 7,5 proc.), "Ekran TV" (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 24 327 egz. (spadek o 3,8 proc.).
Dane: PBC.
(KOZ, 23.02.2022)