Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka dołączyli do agencji LiquidThread

Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się głównie bieżącymi projektami dla klientów agencji (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Soczewka (senior art director) i Tomasz Sujka (senior graphic designer) dołączyli do działu Creative Studio w agencji LiquidThread, należącej do Publicis Groupe.

Agnieszka Soczewka ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi, Leo Burnett oraz Young & Rubicam, tworząc komunikację dla takich marek, jak: Lexus, Milka i T-Mobile.

Tomasz Sujka zaczynał w branży w 2001 roku. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods.

Czytaj też: Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont, Konrad Dorabialski został co-leadem

Dział Creative Studio w agencji LiquidThread łączy kreację i rozwiązania z zakresu designu dopasowane do potrzeb konsumenta i specyfiki kanałów całej ścieżki zakupowej.

(KAP, 24.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.