Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka dołączyli do agencji LiquidThread

Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się głównie bieżącymi projektami dla klientów agencji (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Soczewka (senior art director) i Tomasz Sujka (senior graphic designer) dołączyli do działu Creative Studio w agencji LiquidThread, należącej do Publicis Groupe.
Agnieszka Soczewka ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi, Leo Burnett oraz Young & Rubicam, tworząc komunikację dla takich marek, jak: Lexus, Milka i T-Mobile.
Tomasz Sujka zaczynał w branży w 2001 roku. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods.
Czytaj też: Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont, Konrad Dorabialski został co-leadem
Dział Creative Studio w agencji LiquidThread łączy kreację i rozwiązania z zakresu designu dopasowane do potrzeb konsumenta i specyfiki kanałów całej ścieżki zakupowej.
(KAP, 24.02.2022)
