Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemny kanał Antena HD rozpocznie produkcję własnych seriali

Obecnie Antena HD pokazuje zagraniczne seriale, ale też polskie, zakupione od TVP (fot. Pixabay.com)

Naziemny kanał Antena HD wprowadzi do ramówki autorskie seriale.

Obecnie w ofercie stacji są zagraniczne seriale (np. "Pomoc domowa"), ale też polskie, zakupione od TVP (m.in. "Święta wojna"). Docelowo kanał chce rozpocząć produkcję własnych tego typu produkcji. Mają one trafić nie tylko do Antena HD, ale także do kanału Filmax, też należącego do grupy Michała Winnickiego.

Czytaj też: Igrzyska w telewizji nie zaskoczyły. Brak komentatorów w Pekinie nie był widoczny

Nie jest jeszcze znany termin debiutu nowych produkcji. Michał Winnicki, właściciel stacji, zdradza, że na razie są zbierane propozycje od scenarzystów. - Jesteśmy już na takim etapie rozwoju, że produkcje oryginalne mają dla nas duży sens - mówi.

Dodatkowo w Antena HD mają pojawić się autorskie programy kulinarne i ogrodnicze, które równocześnie będą nadawane w Home TV, także będącym własnością Winnickiego.

Antena HD nadaje od maja ub.r. W naziemnej telewizji zajęła miejsce ATM Rozrywka, która straciła koncesję.

(MNIE, 23.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.