Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w styczniu Se.pl na czele zestawienia serwisów dzienników ogólnopolskich

W styczniu serwis Se.pl odwiedziło 10,99 mln internautów (fot. Pexels.com)

W styczniu największy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Forsal.pl, wyprzedzając Polskatimes.pl. Serwis internetowy dziennika “Super Express” ponownie liderem zestawienia serwisów ogólnopolskich.

Jak wynika z badania Mediapanel, w styczniu serwis Se.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 10,99 mln internautów (wzrost o 2,88 proc. w stosunku do grudnia 2021). Dalej znalazły się: Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 9,83 mln (wzrost o 2,99 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 8,06 mln (wzrost o 5,37 proc.), Gazetaprawna.pl (Infor) - 6,52 mln (wzrost o 53,08 proc.), Rp.pl (Gremi Media) - 4,86 mln (wzrost o 23,06 proc.), Dziennik.pl (Infor) - 3,89 mln (wzrost o 25,36 proc.), Forsal.pl (Infor Biznes) - 3,34 mln (wzrost o 85,55 proc.), Polskatimes.pl (Polska Press) - 3,05 mln (wzrost o 16,59 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 1,82 mln (wzrost o 44,24 proc.), Pb.pl (Bonnier) - 1,09 mln (wzrost o 4,08 proc.).

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 18.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.