Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Ekler" inspirowany TV Trwam bez inwestora. Będzie zbiórka publiczna

Akcja serialu rozgrywa się w lokalnej redakcji telewizji katolickiej "Wytrwamy" (screen: YouTube/Ekler)

Producentom publikowanego na YouTubie serialu satyrycznego "Ekler" ostatecznie nie udało się znaleźć inwestora, który wyłożyłby środki na produkcję dalszych odcinków. W planach jest jednak zorganizowanie zbiórki publicznej.

Od października zeszłego roku w serwisie YouTube dostępny jest miniserial satyryczny "Ekler", którego akcja rozgrywa się w lokalnej redakcji telewizji katolickiej "Wytrwamy". Produkcja jest inspirowana Telewizją Trwam.

Zakazany temat

Na razie powstały cztery odcinki, choć są już gotowe scenariusze kolejnych czterech. Pod koniec zeszłego roku Beata Harasimowicz, szefowa projektu, informowała nas, że trwają poszukiwania inwestora lub patrona medialnego projektu. Wysiłki te zakończyły się jednak niepowodzeniem.

Czytaj też: Kawecki i Sabatowski z KRRiTV znów przeciw TVN Siedem. Stacja zaczyna kampanię

- Wejście w "zakazany temat" okazało się trudniejsze, niż myśleliśmy, przystępując do prac nad serialem. Jesteśmy już jednak po pierwszym spotkaniu związanym ze zbiórką publiczną. W związku z sytuacją w kraju, m.in. zamieszaniem z Polskim Ładem, uznaliśmy, że nie jest to dobry czas, aby zaczynać zbiórkę - mówi "Presserwisowi" Beata Harasimowicz. I dodaje: - Na pewno wrócimy do tego tematu. Widzimy, że w naszych mediach społecznościowych widzowie często pytają o nowe odcinki.

"Ekler" inspirowany TV Trwam

Pierwszy odcinek ma dotychczas 760 tys. odtworzeń, drugi - 324 tys., trzeci - 257 tys., a czwarty - 228 tys. Kanał, na którym można oglądać "Ekler", subskrybuje 26,3 tys. osób.

Czytaj też: TVP wyprodukuje film dokumentalny o aktorce Annie Przybylskiej

Głównym bohaterem serialu "Ekler" jest postać zwana Ojcem Przewodnikiem. W serialu występują m.in. Jerzy Schejbal, Piotr Cyrwus, Rafał Rutkowski i Ewa Telega. Za produkcję odpowiada firma Story Production.

(MNIE, 10.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.