Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje z Polski i Izraela wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej

W ciągu najbliższych tygodni rozstrzygnie się przetarg POT dotyczący wyboru agencji, która przeprowadzi kampanię bonu turystycznego (fot. materiały prasowe)

Polska M Promotion International oraz izraelska Noya Marketing & Management Youris wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący działań promocyjnych na rynku izraelskim.

Przetarg został podzielony na dwie części. M Promotion International będzie odpowiedzialna za przygotowanie polskiego stoiska narodowego na targach International Mediterranean Tourism Market 2022 w Tel Awiwie. Noya Marketing poprowadzi działania marketingowe i PR Polskiej Organizacji Turystycznej do końca br.

Czytaj też: Agencja sidorowicz.co przekształca się w Mediocre

Oferty pozostałych firm biorących udział w przetargu zostały odrzucone, ponieważ nie spełniały warunków przedstawionych w ogłoszeniu.

Jak ustalił "Presserwis", Polska Organizacja Turystyczna jest w trakcie wybierania agencji socialmediowej, która przeprowadzi kampanię internetową promującą bon turystyczny.

(KAP, 07.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.