Agencje z Polski i Izraela wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej
W ciągu najbliższych tygodni rozstrzygnie się przetarg POT dotyczący wyboru agencji, która przeprowadzi kampanię bonu turystycznego (fot. materiały prasowe)
Polska M Promotion International oraz izraelska Noya Marketing & Management Youris wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący działań promocyjnych na rynku izraelskim.
Przetarg został podzielony na dwie części. M Promotion International będzie odpowiedzialna za przygotowanie polskiego stoiska narodowego na targach International Mediterranean Tourism Market 2022 w Tel Awiwie. Noya Marketing poprowadzi działania marketingowe i PR Polskiej Organizacji Turystycznej do końca br.
Czytaj też: Agencja sidorowicz.co przekształca się w Mediocre
Oferty pozostałych firm biorących udział w przetargu zostały odrzucone, ponieważ nie spełniały warunków przedstawionych w ogłoszeniu.
Jak ustalił "Presserwis", Polska Organizacja Turystyczna jest w trakcie wybierania agencji socialmediowej, która przeprowadzi kampanię internetową promującą bon turystyczny.
(KAP, 07.02.2022)