Agencja sidorowicz.co przekształca się w Mediocre
Słowo "Mediocre" oznacza "przecięty" (fot. materiały prasowe)
Specjalizująca się w komunikacji projektów z obszaru kultury, muzyki i designu agencja sidorowicz.co zmienia nazwę na Mediocre.
Rebrandigowi towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej marki oraz premiera strony internetowej Mediocre.agency.
Monika Sidorowicz, założycielka agencji, w rozmowie z "Presserwisem" wyjaśnia, że za zmianą nazwy stoi chęć odcięcia się od postrzegania agencji jako jej autorskiego i jednoosobowego projektu. - Nasz zespół się rozrasta, chciałam oderwać moje nazwisko od agencji, aby stała się organizacją, na którą wszyscy pracujemy i która nie jest moim autorskim projektem - mówi. Pytana o nową nazwę, wyjaśnia, że kierowała nią pewna przewrotność. - Lubię to słowo, ale też uznałam, że jest to zabawny sposób nazwania agencji, bo nie opiera się na potrzebie maksymalnej autopromocji - stwierdza. Słowo "Mediocre" znaczy "przeciętny".
Mediocre to agencja kreatywna, która zajmuje się kompleksowo komunikacją – od tworzenia strategii, przez kreację na wszystkie kanały, po produkcję i realizację. W tym momencie w agencji pracuje siedmioosobowy zespół, który realizuje projekty dla takich klientów, jak Zachęta, Warsaw Gallery Weekend, H&M i Eurocash.
(KAP, 04.02.2022)