Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja sidorowicz.co przekształca się w Mediocre

Słowo "Mediocre" oznacza "przecięty" (fot. materiały prasowe)

Specjalizująca się w komunikacji projektów z obszaru kultury, muzyki i designu agencja sidorowicz.co zmienia nazwę na Mediocre.

Rebrandigowi towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej marki oraz premiera strony internetowej Mediocre.agency.

Monika Sidorowicz, założycielka agencji, w rozmowie z "Presserwisem" wyjaśnia, że za zmianą nazwy stoi chęć odcięcia się od postrzegania agencji jako jej autorskiego i jednoosobowego projektu. - Nasz zespół się rozrasta, chciałam oderwać moje nazwisko od agencji, aby stała się organizacją, na którą wszyscy pracujemy i która nie jest moim autorskim projektem - mówi. Pytana o nową nazwę, wyjaśnia, że kierowała nią pewna przewrotność. - Lubię to słowo, ale też uznałam, że jest to zabawny sposób nazwania agencji, bo nie opiera się na potrzebie maksymalnej autopromocji - stwierdza. Słowo "Mediocre" znaczy "przeciętny".

Mediocre to agencja kreatywna, która zajmuje się kompleksowo komunikacją – od tworzenia strategii, przez kreację na wszystkie kanały, po produkcję i realizację. W tym momencie w agencji pracuje siedmioosobowy zespół, który realizuje projekty dla takich klientów, jak Zachęta, Warsaw Gallery Weekend, H&M i Eurocash.

(KAP, 04.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.