Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowy wynik zbiórki Make Life Harder na WOŚP. Zebrano ponad 2,3 mln zł

Zebrana kwota to ponad 200 tysięcy procent początkowego celu (screen: Instagram/make_life_harder)

Make Life Harder, satyryczny profil w mediach społecznościowych, zebrał ponad 2,3 mln złotych w internetowej zbiórce na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. A początkowym celem było... tysiąc złotych.

Zbiórkę na portalu siepomaga.pl założył Jakobe Mansztajn, prowadzący profil Make Life Harder w social mediach.

Tym razem easier

– Dzień dobry, nazywamy się Make Life Harder, ale tym razem chcielibyśmy zrobić easier – napisano w opisie zbiórki. – Uruchomiliśmy skarbonkę z okazji 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W imieniu małych pacjentów oddziałów dziecięcej okulistyki dziękujemy za każdą złotówkę.

Czytaj też: Aukcje WOŚP: już 10 tys. zł za Telekamerę Durczoka, 21 tys. zł za dzień w studiu TVN 24

W zbiórce na portalu siepomaga.pl wzięło udział 68.659 osób, zaś na Facebooku i Twitterze udostępniono ją łącznie 2.316 razy. Początkowo jej celem był tysiąc złotych, ostatecznie natomiast zebrano 2.316.590,35 zł.

– Bez reklamy, kamer i jupiterów obcy sobie ludzie zjednoczyli się we wspólnej sprawie: aby przetestować elastyczność paska z procentami na stojaku na papierowe ręczniki. Tak zapamiętamy ten dzień – napisał twórca zbiórki w poście na Instagramie. Jej niesamowity wynik przełożył się na ponad 200 tysięcy procent początkowego celu.

W ubiegłym roku Make Life Harder zebrało na WOŚP ponad 794 tysięcy złotych.

Dwaj przyjaciele z dzieciństwa

Satyryczny profil Make Life Harder w chwili pisania tego tekstu ma 948 tysięcy obserwujących osób na Instagramie oraz 417 tysięcy na Facebooku. Początkowo jego twórcy parodiowali sposób pisania postów niektórych blogerów i influencerów z mediów społecznościowych, pokazując je niejako w krzywym zwierciadle. Perfekcyjnie wyglądający celebryci piją rano kawę? Make Life Harder pokazuje, że rzeczywistość często wygląda inaczej.

Make Life Harder swoją działalność w mediach społecznościowych rozpoczęło 10 lat temu. Twóracmi profilu są poeta Jakobe Mansztajn oraz politolog Rafał Żabiński, dwaj przyjaciele z dzieciństwa. Razem wydali książki "Make Life Harder" oraz "Make Life Harder. PoPolityce". Obecnie konto prowadzi już tylko Mansztajn, ponieważ Żabiński zdecydował się w międzyczasie wyemigrować do Nowego Jorku.

Czytaj też: Finał WOŚP w TVN miał średnio 696 tys. widzów. Lepiej niż rok temu

30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w TVN miał w niedzielę w kilku wejściach antenowych średnio 696 tys. widzów. Jest to wynik lepszy niż przed rokiem, gdzie dla porównania finał w TVN przyciągnął wtedy średnio 641 tys. widzów.

(HAD, 01.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.