Agnieszka Heidrich szefem działu strategii w Creative Service Line Dentsu Polska

Agnieszka Heidrich z grupą Dentsu jest związana od 2017 roku (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Heidrich objęła stanowisko strategy director w ramach nowo utworzonej struktury Creative Service Line Dentsu Polska.
Heidrich ma kierować zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e-commerce. Będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, operations & delivery officera, zaś do Heidrich raportować mają liderzy zespołów customer experience oraz commerce.
Czytaj też: Magdalena Strobel head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE
Stanowiska customer experience lead objęły Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota. Stanowiska commerce strategy lead objęli Jakub Tomkiewicz i Maciej Podgórski, którzy mają odpowiadać za optymalizację działań dla obecnych klientów w ich kanałach sprzedaży, na platformach e-retail i marketplace’ach. Zająć się także mają projektami konsultingowymi dla nowych klientów.
Agnieszka Heidrich od 2017 roku jest związana z grupą Dentsu. Pełniła funkcję group account manager, a następnie client partner w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.
(AMS, 01.02.2022)
