Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Strobel head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE

Magdalena Strobel z marketingiem B2C i B2B związana jest od ponad 20 lat (fot. materiały prasowe)

Magdalena Strobel obejmuje stanowisko head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE.

Do jej głównych obowiązków należy przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy Dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE.

Magdalena Strobel przez ostatnie 11 lat pracowała w branży telewizyjnej i zarządzała takimi markami, jak Disney, National Geographic i FOX w krajach Europy Środkowej. Do Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie była marketing director CE. Wcześniej związana była z firmą Unilever, w której zarządzała markami Dove, Timotei, Lipton i Saga.

W Dentsu do Strobel mają raportować dwie osoby: Igor Żytka jako corporate communications manager, który odpowiada za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE, oraz Anna Tokarek jako external communications manager odpowiedzialna za kompleksową komunikację zewnętrzną Dentsu w Polsce.

(AMS, 17.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.